Veilig afrekenen

Nog 1 stap en je kan aan de slag

Clinic Pech Onderweg

In één avond op alles voorbereid

Aan het einde van de avond kun jij zonder blikken of blozen je achterwiel eruit halen, je ketting schoonmaken en smeren en een band verwisselen.
Uiteraard zorgen wij voor koffie/thee, en met de goede sfeer zit het altijd wel snor.

Factuurgegevens

Nederland

Je bestelling

Product Subtotaal
EC-HRV Trainen met de Wielrenschool Pakket B  × 1 175,00
Subtotaal 175,00
Totaal 175,00 (inclusief 30,37 BTW-hoog)
Heb jij nog geen geschikte hartslagmeter?
De app werkt met een: Wahoo Tickr band, Polar H10 of een Sigma R1.
Heb jij niet 1 van deze hartslagbanden, bestel dan nu een geschikte hartslagband van €55 mee zodat je direct kan beginnen met je rustmetingen.
  • Selecteer je bank

Je persoonlijke gegevens zullen worden gebruikt om je bestelling te verwerken, om je beleving op deze website te optimaliseren en voor andere doeleinden zoals beschreven in onze privacybeleid.

Wielrenschool - Voor beter racefietsen, de gaafste fietsreis of de beste bikefit

Unieke Wielrenschool Garantie

100% Niet goed Geld terug

Als jij het hele programma doorloopt en na afloop vindt dat je niet fitter bent, minder stress ervaart of niet makkelijker fietst...geven wij je het aankoopbedrag terug.

Anderen over Trainen met de Wielrenschool:

5/5
"EnergyControl blokjestraining steigerung? Termen die ik van te voren niet kende.
Natuurlijk weet ik van warming up – D1 – D2 – D3 en D4. En dat voor je vetverbranding vooral in D1 moet fietsen. Vooral na de winter belangrijk. En al die zones staan netjes in mijn wahoo geprogrammeerd.
Maar toch: soms fiets ik 28 km per uur in D1 en soms moet ik in D3 rijden om diezelfde snelheid te halen. En dat ligt niet aan de wind!
Door het trainingsprogramma van Harmen van de Wielrenschool ben ik nu veel wijzer. Je hebt namelijk goede dagen en slechte dagen. Met de EnergyControl app kun je op basis van je hartslag (een soort rustmeting) je goede dagen of slechte dagen onderzoeken.
Heb je een goede dag dan verschuiven je hartslagzones (D1 – D2, etc.) naar boven. Heb je een slechte dag dan worden die naar beneden bijgesteld.
Als je dan traint op je hartslag dan train je op basis van je gesteldheid van die dag. Dat betekent dat je jezelf niet over de kop traint omdat je een slechte dag hebt of dat je bij een goede dag het trainingsprogram in de hoek gooit omdat het veel te licht is.
Naast die app kun je 13 weken lang lastig gevallen worden door de trainer: een schema met oefeningen met als basis je hartslagzones. Daar zitten korte en lange ritten bij.
Afgelopen jaar heb ik veel kunnen fietsen, de meeste trainingen wel gedaan en ben tussendoor mooi 15 kilo afgevallen (vetverbranding). Ik moet er wel bij zeggen dat ik wel een goed einddoel had: het fietsen van de tour for life!
Die is weliswaar niet doorgegaan, maar die 15 kilo wel.
En in 2021 ga ik hem wel rijden. Wordt vervolgd"
Hans Vedder
03/06/2020