Veilig afrekenen

Nog 1 stap en je bent er

Clinic Pech Onderweg

In één avond op alles voorbereid

Aan het einde van de avond kun jij zonder blikken of blozen je achterwiel eruit halen, je ketting schoonmaken en smeren en een band verwisselen.
Uiteraard zorgen wij voor koffie/thee, en met de goede sfeer zit het altijd wel snor.

De prijs hieronder is de aanbetaling van 25%. Je betaalt de rest 14 dagen van tevoren.

En let op: dit is exclusief vlucht.

Het vliegtuig boek je zelf en betaal je zelf, we staan wel klaar om je op te halen van
het vliegveld.

Kies je gewenste optie

Product
Quantity
Price
FIETSWEEK SPANJE 20251
Arrangement: Fietsweek Spanje 1 - 8 maart 2025 op basis van een 1 persoonskamer (25% aanbetaling),
FIETSWEEK SPANJE 20251
Arrangement: Fietsweek Spanje 1 - 8 maart 2025 op basis van een 2 persoonskamer (25% aanbetaling),

Factuurgegevens

Nederland

Je bestelling

Product Subtotaal
FIETSWEEK SPANJE 2025 - Fietsweek Spanje 1 - 8 maart 2025 op basis van een 1 persoonskamer (25% aanbetaling)  × 1 311,25
Subtotaal 311,25
Totaal 311,25
  • Selecteer je bank

Je persoonlijke gegevens zullen worden gebruikt om je bestelling te verwerken, om je beleving op deze website te optimaliseren en voor andere doeleinden zoals beschreven in onze privacybeleid.

Wielrenschool - Voor beter racefietsen, de gaafste fietsreis of de beste bikefit
  • Je boeking is definitief als je betaling is geslaagd.
  • Je ontvangt een mail ter bevestiging.
  • Je krijgt 14 dagen vooraf een factuur voor de overige reissom.
  • We mailen je als de data bekend zijn van de vluchten, vergeet niet zélf
    te boeken.