Uitstekende keus: de Kickr CORE Trainer 👍

Veilig & vertrouwd afrekenen met iDEAL

KICKR CORE Trainer

De stilste, stabielste en meest realistische trainer op de markt.

Factuurgegevens

Nederland

De Wahoo KICKR Vloermat past perfect onder jouw KICKR. Hij is waterbestendig en antislip waardoor de trainer op zijn plaats blijft, hoeveel je ook zweet! Het dikke materiaal dempt het geluid en is makkelijk schoon te maken. Bovendien stap je dankzij deze fijne mat toch makkelijk op en af, zonder uit te glijden op je fietsschoenen!
Add
De KICKR HEADWIND is een super slimme ventilator, speciaal ontworpen voor het fietsen op een trainer. Hij is sensor-gestuurd, dus als je snelheid of hartslag toeneemt, neemt ook de ventilatorsnelheid toe. Er zijn ook 4 handmatige snelheidsinstellingen als je je eigen ideale luchtstroom wilt instellen. Met de KICKR HEADWIND houd je je hoofd koel, hoe hard je ook traint!
Add
De nieuwste innovatie van Wahoo tilt je indoortraining letterlijk naar een hoger plan! De KICKR CLIMB indoor grade simulator is ontworpen voor de Wahoo KICKR Smart Trainers en zal je het echte klimmen- en dalen-gevoel geven op je indoor trainer. De KICKR Climb beweegt mee met de hellingen die je in verschillende online programma’s maakt (zoals bv. Fulgaz of Zwift) en creëert daardoor een super-realistische fiets-ervaring!

Je bestelling

Product Subtotaal
KICKR CORE Trainer  × 1 619,00
Subtotaal 619,00
Verzending
Totaal 619,00 (inclusief 107,43 BTW-hoog)
  • Selecteer je bank

Je persoonlijke gegevens zullen worden gebruikt om je bestelling te verwerken, om je beleving op deze website te optimaliseren en voor andere doeleinden zoals beschreven in onze privacybeleid.

Wielrenschool - Voor beter racefietsen, de gaafste fietsreis of de beste bikefit

Unieke Wielrenschool Garantie

100% Niet goed Geld terug

Als jij binnen 14 dagen niet overtuigd bent van je aankoop, dan nemen wij je Kickr CORE weer zonder morren terug!

Zweet je nog een beetje voor deze aankoop?

Bij de Wielrenschool hebben wij een podium met 3 Wahoo trainers die je MET JE EIGEN FIETS kunt uitproberen. Dan weet je écht wat je koopt.

Boek nu een tijdslot om eerst te testen

Anderen over hun Kickr:

5/5
"Ik heb het als een zeer leuke cursus ervaren, waarbij alles aan bod kwam waar ik vanuit ben gegaan. Zeer leerzaam en een echte aanrader!"
Mike
27/03/2019
"De uitnodiging sprak me erg aan… ik was vaak bang voor pech onderweg… maar nu niet meer. Soms hoop ik er gewoon op;)
Alle facetten om jezelf te helpen onderweg komen aan bod. Veel handige tips en trucs om net even wat handiger je band te wisselen, versnellingen af te stellen, balhoofd afstellen enzovoort.
En voor deze cursus hoef je (haast) niets te weten, je leert het vanzelf op 1 avond.
Harmen legt alles geduldig uit en geen vraag te gek. Een aanrader dus!"
Peter
29/03/2019