Na elke vakantie staan ze er weer: enthousiaste nieuwe leden met een glimmende fiets. Ze zijn er nog niet zo handig mee en kunnen de eerste keer maar beter achteraan rijden. Na elke bocht valt er een gat en moet er worden gewacht. Veel leden hebben het op deze manier moeten leren en sommigen zijn afgehaakt. Simpelweg omdat ze het tempo niet konden bijbenen. Jammer, want het waren potentiële leden voor uw club. Beginnerscursus Met onze beginnerscursus kan de Wielrenschool deze leden voor u opleiden. Zij leren in 3 weken onder meer de volgende vaardigheden: • veilig op- en afstappen • veiligheidscontrole van de fiets • fietshouding op de remgrepen en in de beugels leren rijden • schakelen zonder geluid • keren op de weg • goed en veilig in een groep rijden • remmen en het maken van een noodstop • staand fietsen en sprinten Onze trainers focussen op het goed en veilig uitvoeren van de oefeningen. Zodra de leden dat eenmaal onder de knie hebben, dan kunnen ze veilig mee met de reguliere trainingsgroepen. Als extra service maken we ook een leuk persbericht voor de lokale media. De totale kosten bedragen € 75 per persoon voor de hele lessenserie. De Wielrenschool bepaalt in overleg met u de data voor deze cursus. Nieuwe leden kunnen zich vervolgens via onze site aanmelden.

datum

Op aanvraag

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “NIEUWE LEDEN” te beoordelen

NIEUWE LEDEN