Van 29 augustus tot en met 4 september openen we het Wielrenschool Hotel in de Eifel.

Deze mooie locatie, die we anders gebruiken, voor het Eifel weekeinde richten we nu een ruime week in als ons Hotel.

Dus: nette kamers met eigen douche en sanitair en onze privé kok Mark, wat wil een wielermens nog meer. Wat dacht je van heerlijk ontbijten, mooie fietstochten met onbekende beklimmingen, en vloeiende afdalingen langs kleine rivieren.

Als je wilt, krijg je ook nog goede tips om nog makkelijker te klimmen en te dalen. En natuurlijk kan Harmen het niet laten om af en toe nog even een fiets af te stellen. Tijdens de ritten stoppen we voor goede koffie met traditionele taart bij een conditorei.

Na het fietsen is het tijd voor een herstel chocomel, een goed glas wijn of een Duits bier en heerlijke herstel-borrelhapjes. En ‘s avonds genieten we van het eten van onze kok Mark. Voor de liefhebbers hebben we bijpassende wijnen en goede gesprekken, die niet perse over fietsen hoeven te gaan.

Hoe zien de dagen eruit in het Wielrenschool Hotel:

08:30 Ontbijt (als je wilt mag je een lunchpakket maken)
10:00 Vertrek van de twee begeleide fietsgroepen.
12:30 Stop voor koffie en taart
16:30 Uiterlijk weer terug in accommodatie en dus tijd voor douchen, borrel, herstelhapjes en relaxen
19:00 Eten, natafelen en toelichting op de route van volgende dag.

Voor wie is dit:
Voor die racefietsers die naast lekker fietsen ook houden van goed en gezond eten met een mooi glas wijn. Het je een partner die graag wandelt of iets anders wil doen, dan is die ook van harte welkom.

Elke dag zijn er twee fietsgroepen van een verschillend niveau. De ene groep rijdt ca 60 kilometer en de andere ca 100 kilometer. We houden rekening met elkaar en zorgen dat iedereen aan zijn of haar trekken komt.

Wil je liever alleen fietsen? Dat is geen enkel probleem, we hebben voldoende routes en tips beschikbaar.

Algemeen:

Prijs per nacht is 125,- per persoon.
Dit is op basis van een Tweepersoonskamer met aparte bedden.  Als je alleen boekt zoeken wij een leuke roommate van het zelfde geslacht voor je op.
De prijs is inclusief: alle hapjes, drankjes, diner, ontbijt en lunchpakketten
En inclusief deskundige begeleiding en prachtige routes die je desgewenst ook op GPS kunt krijgen.

Alle kamers hebben eigen douche en sanitair en je fiets slaapt ook veilig binnen achter slot en grendel.

Je aanmelding is definitief als je de aanbetaling van € 100,- per persoon via de webshop hebt voldaan.

Oh ja in het Hotel is er maar zeer beperkte wifi, wel zo rustig tijdens een lekkere vakantie. 😉

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “WIELRENSCHOOL HOTEL IN DE EIFEL 03-09-2022” te beoordelen

WIELRENSCHOOL HOTEL IN DE EIFEL 03-09-2022